Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Sunday



Sunnuntai! Mikä ihana syy laiskotella, VAI ONKO?
Mä oon ollut tänään poikkeuksellisen ahkera. Kävin salilla, tein intervallin, tein ruokaa (tai oikeestaan mies teki, koska me grillataan. Minä valmistin kasvisnyytit eli ei kaikkea kunniaa mulle), siivosin parvekkeen ja imuroin. Lisäksi käytiin perheenkesken ulkoilemassa, koska tuolla on aivan ihana aurinkoinen sää! :)
tarkoituksena olisi vielä valmistaa pari kiloa kana-ja jauhelihapihvejä, ku innostuin eilen kaupassa ostamaan lihoja -50%:lla! :D  Eli hirrrveen ahkerana olen täällä.

Huomenna alkaa tattadaa lepoviikko, jeij! :)))) Tulee muuten tarpeeseen. Multa on kadonnut tunto osittain oikean reiden kohdalta eilisen Villen jalkatreenin jälkeen. Tunnoton alue sijaitsee jossain Tensor Fascia lataen ja uloimman reisilihaksen välimaastossa. Siis oikeesti se on tunnoton. Pitää nipistää, että tunnen edes jotain!?
Kuten eilen sanoin, treeni oli jäätävä. Ihan "kipeitä" settejä. Mä olin koko 60 minuutin ajan oksu kurkussa ja hetkittäin jopa ajattelin, et onko tässä nyt mitään järkeä!? Kattelin jo missä lähin ämpäri on! :O
MUTTA.... Kyllä siinä on järkeä, jos tietää mitä tekee. Puhun nyt ohjaajasta, mutta myöskin ohjattavasta. Tuollaisissa seteissä pitää tietää omat rajansa esim.liikesyvyydet ettei riko itseään pahasti, sillä niinkin voi käydä!!  Olette varmaan kuulleet sanonnan mind over matter. Mieli on niin hassu kapine, et ku se saadaan tiettyyn tilaan, niin tietyt keholliset varoitusmerkit saattaa jäädä huomaamatta ja seuraukset voivat olla katastrofaaliset. Huhhuh! Taas meni synkistelyksi! ;) Huom! Huom! Minä olen kunnossa, en rikki ja odotan tosiaankin innolla vapaampaa viikkoa!

Ihanaa alkavaa viikkoa myös sinulle! <3

-Ilona-





Tämmöset maisemat meillä on ihan kivenheiton päässä! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3