Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 7. huhtikuuta 2014

Pt-treeni

Zau! Maanantai alkoi oikein räväkästi rinta-olkapäät-ojentajatreenillä. Vetäjänä toimi Ville Isola. Harvoja treenejä mä oon pelänny ennalta, mutta nää Villen treenit on aina pelottavia. Ei tarvinnut turhia pelätä, sillä kädet on taas niin loppurikkipoikki. :O Odotukset palkittiin jälleen kerran korkojen kera.
Ville saa mut ylittämään itseni jokaikinen kerta. Ekat treenit flunssan jälkeen ja heti oli aivan loisto fiilis. On muuten jännä juttu, et tää mun pt huomaa sillä sekunnilla, ku joku liike on kevyempi. Pam! Heti tulee liikkeen korjaus, jonka jälkeen mun suusta yleensä tulee "VITTU"! Kerran jos toisenkin taas v-kirjainta viljelin salilla. Anteeks äippä ja iskä! O___o Mutku oli raskasta...
Tuli muuten pari aika ilkeetä settiä loppuun, mut Ville osas motivoida ja sano et niillä tulee ne isot kädet mitä mä himoitsen! :P
Tämä meininki tällä hetkellä on vaan niiiiiiin ihanaa ettei mun äidinkielen taidot riitä lähellekään kuvaamaan sanallisesti tätä euforiaa. <3 <3 <3 <3 <3
Sori sekavuus, mut oon hieman tilulilulii tällä hetkellä! :D

Mahtavaa treeniviikkoa jokaiselle. Tää herää huomenna aamulenkille ja töitten jälkeen olis vuorossa selkää.

Ai niin.. Mulla ei oo tänään ollu nälkä!!! Olin ihan et WUHUU!!! :P :D :) Meininkileissön on loistavaa!

-Ilona-


Pakollinen Pesuhuone selfie x 2! :D

2 kommenttia:

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3