Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

PÄÄSIÄINEN osa 2




 Uh! Lauantai koitti. Aamupalan jälkeen suunnistimme miekkosen kanssa salille tekemään selkää ja hauista plus mulla oli loppuun vielä intervallia. Eli kova treeni tulossa. Sali... Olihan se kuntosali, mut aika huono.

Sitä ei välttämättä edes osaa tarpeeksi arvostaa omaa salia ennen kuin käy koittamassa jotain muuta. Mun mielestä sali ei missään nimessä ole mikään leikkipaikka ja joku idiootti oli tuonut lapset leikkimään tonne! :O Siellä ne penikat hyppi laitteesta toiseen ja pelleili ja ne oli oikeesti alle 10 vuotiaita. Jotkut laitteet on oikeesti tosi vaarallisia! :O  Mä kyllä saatoin hieman ärähtää niille, niin ne osas kiertää mut kaukaa sen jälkeen! :P

Toinen asia mikä mua ärsytti suunnattomasti oli se, et pienessä tilassa samaan aikaan oli telkkari auki ja sit kuului musiikki eli hirveesti eri ääniä. Ei pystynyt keskittymään kunnolla liikkeisiin. Kuvitelkaa siihen vielä lesten huutaminen. :/  Onneks mulla oli omat musat mukana niin ei tarvinnut loppuintervallia tehdä melussa! :D Nih! Kyllä Lahden K&M on vaan hyvä! :))
Kahvakuulaa...

Pakko oli jotenkin yrittää improvisoida kulmasoutu, ku ei ollu tankoa. Kädet on sit ihan väärin! Tiukka ilme, eikö? :P












 Sitten lähdettiin shoppaamaan Jyväskylään ja eka piti päästä kahville ja välipalalle...









 

Sitten Shopattiin ja mukaan tarttui kahdet kengät ja takki! :) 




Ja sitten oli vuorossa KAUAN ODOTETTU JA HIMOITTU VAPAA ATERIA!!!! :P

  
OMNOMNOM x 1000000000000000000  

Mun maha oli niiiiin ähky, mut olipa niiiiin hyvää etten voi sanoin kuvailla! Mä en oo koskaan syönyt syömishäiriöstä parantumisen jälkeen kerralla noin paljon. Mut tuli tarpeeseen. Nyt on hiilarivarastot täynnä ja innolla odotan huomista jalkatreeniä. ;) Ja tiedättekö mitä?! Ei morkkista, ei ahdistusta, pelkkää hyvää oloa. Tää on ihan uutta mulle! :) Jotenkin vaan niin hjuva fiilis!!!

Ruuan jälkeen ei menny kauaakaan,kun maha oli jo ok ja tän päivän aamulenkki meni vallan mainiosti. Siitä sit taas myöhemmin lisää! :)))

Ja nyt muutkin hopihopi liikkumaan! Lahdessa on +15 astetta.

-Ilona-

4 kommenttia:

  1. Sulla on niin positiivinen blogi ja kovasti samanhenkisiä ajatuksia, että oli suorastaan pakko liittyä lukijaksi! Isosti tsemppiä!! :)

    VastaaPoista
  2. :D Kiitos! Yritetään pysyä mahdollisimman positiivisena. Nyt ei oo ainaskaan nälkä! :P
    Kiitos kommentoinnista ja tsempityksestä! :)))

    VastaaPoista
  3. Niin tuttua omalla salilla noi lasten juokseminen jaloissa ja venkuroimassa niissä laitteissa, viemässä jumppavälineitä omiin leikkeihinsä yms. Mä en enää yhtään varo niitä, kun oma äiti vaan treenaa silmät ummessa vieressä. Jossain pakarapotku taljassa on muutama meinannu saada kuonoonsa, mutta kun ärsyttää, kun ei mullakaan ole silmiä selässä!!! ARGH! Vaihdankin salia, joten whatever :DDDDDDD

    Hienosti sulla menee, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon oikeesti luullu, et suurimmassa osassa saleja on lasten läsnäolo kielletty lukuunottamatta lapsiparkkia! :O Vähänpä minäkin tiedän! :)
    Onneksi vaihdat salia. :D

    Kiitos positiivisesta ja hauskasta viestistä. Mua auttaa nää kommentit ihan älyttömästi! :))))

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3