Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 1. huhtikuuta 2014

NYT RYHTIÄ NAINEN!!!!


Mun täytyy sanoa,et mulle on iskenyt laihdutusväsy. :O Joku varmaan ajattelee,et vastahan se herranenaikasentään aloitti. Oikeesti, mä oon varmaan 12-vuotiaasta asti kytänny syömisiäni enemmän ja vähemmän  miinus raskaus-ja imetysaika ja nyt meinaa vähän väsyttää. Jotenkin vaan ärsyttää tää jatkuva nälkä! :/ PRKL!!!!
En tiedä miks tää nyt tuli. Koen olevani T-E-R-V-E, vihdoinkin. Tässä dieetin edetessä olen alkanut miettimään aikaisempaa syömiskäyttäytymistäni (siis bulimia-aikoina) ja thank gaad se tuntuu kovin kovin kaukaiselta ajalta. Edelleenkään en halua palata siihen aikaan blogissani tämän enempää, mutta joskus... Joskus se pitää tehdä.
Minun pitää vetää ajatukset pois lopullisesta tavoitteestani, koska siihen on liian pitkä matka ja palata asettamiini osatavoitteisiin. Kolme tärkeintä ei-ulkonäköön liittyvää tavoitetta oli/on

1. Kivuton selkä -> ei hermokipua
2. Vatsa kunnossa
3. Polvi kivuton

Noista ylhäällä olevista tavoitteista olen saavuttanut jollain tasolla jokaisen. Hermosärystä en ole kärsinyt kertaakaan valmennuksen aloittamisen jälkeen,vatsa on paaaaaljon parempi ja polvikin ihan ok. Eli olen jo nyt voittaja. :) Kaikki muu tulee kuorrutteena kakun päälle! Yritän siis palata noihin kolmeen tärkeimpään aina kun veetuttaa ja ärsyttää, niin heti elo helpottuu! :)
Minkäslaista se mun elo oli?? Mun hermosärky oli pahimmillaan päivittäistä ja vei liikuntakyvyn kokonaan. Söin paljon kovia särkylääkkeitä ja sitten maha meni paskaksi. Maha taas oli pahimmillaan sellanen,et veri lensi puolen vuoden ajan,kärsin kovista kivuista ynnä muista toooosi kivoista jutuista. Huonoa vaihetta kesti yli vuoden... Polvi... No mä oon liikkuva tohelo, ei siihen voi muuta sanoa! :D 
Mä oon niiiin onnellinen, ku oon saanut helpotuksen noihin asioihin et voisin rutistaa tota mun valkkua joku päivä. <3  Vaikka se on jotenkin niiiiin pelottava! :D

Oi että! Heti on olo parempi! <3 Huomisesta lähtien uutta vaihetta kehiin. ;) Taidanpa laittaa teille huomenna  päivän syömisiä kuvien kera! :P

Moiskis! <3

-I-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3