Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 5. huhtikuuta 2014

Lepopäivän syömisiä





 Heippatirallaa! Lupasin syömisiä ja laitan hmmmm hieman erilaisia kuvia mitä piti, koska mä UNOHDIN melkein jokaikinen kerta, et mun pitää ottaa kuva! :D Kauheessa nälässä mussutin menemään ja sit oho, lautanen tyhjä ja se kuva. OHO!!!  Mä oon niin Homer Simpson!




 Sit hirrrveessä kiireessä kuvia purnukoista. :P Tää on just niin Ilonaa! :))) No nyt on vähän erilaisia ruokakuvia. Yrittäkää kestää mua. :)



Aamupalassa oli näitä jutskuja


 
 Välipala nro 1
Lounasaineksia







Välipala nro 2
Päivällistä

Iltapalaa




Ens kerralla sit virkeemmillä aivoilla jookosta? :D Huomenna aamulenksalle ja salille, jos kunto sallii! Olo on aika hyvä,et ainaskin lenkille meen! Kuvatodistetta tulossa etten vaan puhu ja jätä tekemättä!

Palaamisiin!
 

-I-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3