Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Here we go again!!!!! :P

Tää päivä on ollut tosi ristiriitainen. Mua ahdisti ensinnäkin töihinmeno niin paljon, et nukuin vaan 3,5h. Yöllä iski myös joku miniflunssa ja niistin varmaan kolmisenkymmentä kertaa.. Jäi muuten sit se kuuluisa aamulenksa tekemättä.
Työpäivä oli ihan PASKA ja klo neljä iltapäivällä mulla oli pari sarvee päässä ja häntä perseessä!!! Olokin oli tukkoinen. Harvinaisen inhottava olo..
 Salilla huomasin kuinka kuulokkeet oli jäänyt kotiin pöydälle,enkä päässyt kuuntelemaan mun lemppari salimusiikkia eli Dancekanavaa Nokia Musicista! :/ Olin jo melkein lähdössä lämmittelystä suoraan kotio, mut päätinpä kokeilla jalkatreeniä. Ja sehän meni oikein mallikkaasti! treenin aikana palasin takaisin iloiseksi itsekseni ja loppuilta onkin mennyt vallan buenosti. :D
Tänään ei oo muuten ollut nälkä eli sekin vielä. Jotain positiivista löytyy tästäkin päivästä. Huomenna lenksalle ja illalla kokeileen kahvakuulaa. Mulla on nyt lupa ottaa yks treeni viikossa ohjatun kahvakuulan muodossa niin halutessani eli vähän erilaista ärsykettä lihaksistolle!

PLUS!!!! Voin jo kertoa teillekin.. Mä toteutan yhden mun unelmistani pääsiäisen jälkeen eli perustan toiminimen ja alan tekeen hierontoja yhtenä iltana viikossa! Yrittäjyys on se mun juttu ja sille tielle lähden nyt taplailemaan eli lisää liikuntaa siinäkin muodossa tulossa kuvioihin! ;) Tavoitteena/unelmana olisi kasvattaa yrityspuolta ja vähentää päätyötä jossain vaiheessa. :)))))

OLEN FIILIKSISSÄ!!!!!!!

-I-




6 kommenttia:

  1. Wau, onnea rohkeudesta perustaa firma. Minusta ei olis yksityisyrittäjäks mutta ei onneks tarvikkaan :D
    Jos olisit yhtään lähempänä niin tulisin hierottavaks :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos Aikku! :) Tälleen ku työnohessa perustaa, niin riskejä ei edes ole, paitsi ajanmenetys! ;) Sitä paitsi tämä mun uusi elämäntapa vie niin paljon rahaa että valitettavasti liikunnanohjaajan palkka ei vaan riitä siihen! :/ Ja täytyy myöntää, että muutenkin mun elämäntapa vie rahaa! :P
    Sähän voit tulla joku perjantai Villelle ja siitä sit mulle! :P Mun tuleva työtila sijaitsee aika lähellä K&M:ää! :D

    VastaaPoista
  3. Näin Ilona tehdään, siis eka Villelle ja sit sun luokse. Pitänee laittaa joku pe vapaa toiveeksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistat vaan,et mä voin hieroa aikaisintaan klo 14 aikaan! ;) Tervetuloa! :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Pikkasen käyn hitaalla,ku hetken jo mietin et täh?Mille yritykselle? :P Kiitti! :)))

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3