Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 24. huhtikuuta 2014

Audienssi valmentajalle!


Heipsistäkukkuu! Eilen pyysin tosiaankin valmentajalle audienssia, ku mulla oli hieman keskusteltavaa. Mä oon oikeesti niin itepäinen ihminen ku olla ja voi (Pohojanmaalta ku olen), jotenka jotkut asiat on saatava puhuttua kasvokkain. Meinaan välillä liikaakin säätää, joten mua pitää rajata! :)

Samulin kanssa puhuttiin treenien keventämisestä, hierontapäivien syömisistä, treenijuomasta, tankkauspäivästä, mun edistymisestä yms. Mun mielestä tapaaminen oli oikein onnistunut ja sain lisämotivaatiota kunnon annoksen. Tossa Samulissa on kyllä jotain maagista. Kun hän puhuu, niin sitä kyllä kuuntelee eli auktoriteettia löytyy!

Ensi viikko tuleekin olemaan kevennetty viikko eli vain pari kuntosalitreeniä kevyesti pumppaillen ja pari kevyttä kävelyä (jos haluan).  Tässä ollaan menty aika pitkään ilman kevennystä ja nyt on aika relata oikeaoppisesti. Tää tulee niin hyvään saumaan, ku mulla meinaa vaivata paha allergia ja olo on ihan peestä. Silmiä kutittaa ja kirvelee,nenä kutiaa ja vuotaa ja on vaan kamala olo. :( Onneks sain hyvää allergialääkettä reseptillä, niin kyl tää tästä helepottaa. Samaten huomenna alkaa mun yrittäjyys eli hieronnat, joten energiaa pitää olla työntekoon.
Kevennetyn viikon jälkeen saan hiilaritankkauspäivän mitä odotan ihan täpinöissäni, koska mulla ei oo sellasta koskaan ollu. Ja nyt ei puhuta hamppareista ja suklaakakuista! :P Laitan tänne kuvia päivästä jahka vaan ehdin. Eli varmaan viikon päästä sunnuntaina vietän kyseistä päivää..

Mites sitten se treenijuoma? Treeneissä olen juonut Fastin Intraa eli tätä
Lähde: Fastin sivut
Halusin vaihtaa tuon pois, koska siinä on makeutusainetta ja se vihloi mun hampaita. :( Mulla tulee liiallisesta makeutusaineiden käytöstä maha kipeeksi, joten kun purkki loppuu, ei tartte ostaa enää. Nyt mulla onkin ohje rakentaa itselleni luonnollinen treenijuoma ilman mitään ylimääräistä. Tää on tosi hyvä juttu, koska nyt insuliiniakaan ei erity niin paljon ja toivottavasti rasvavarastojen purku helpottuisi entisestään. Hurrraa! Läski lähtee!!! Lisäksi uusi tsydeemi tulee mulle halvemmaksi, koska teen sen ihan kokonaan itse! :))) Olen tohkeissani!

Edistymisestä sen verran, että se on ollut oikein hyvää ja nopeaa. Enää ei tartte hirrveesti puntaria tuijottaa, koska kehonkoostumus muuttuu koko ajan haluttuun suuntaan. Minä tuijotan ihan vähäsen vaan, en voi itselleni mitään...  =) Treenit ja syömiset tulee pysymään ennallaan lepoviikon jälkeenkin. Hierontapäivinä syön lähes samalla tavalla kuin treenipäivinä ja me katsotaan yltyykö nälkä. Jos tulee ihan hirrrvee nälkä niin sit saan lisää ruokaa! :D Ihan hyvä, sillä musta tuntuu et kaikki muutokset nostaa mun painoa. Ensiks oli koko ruokavalio, sit treenien pikkumuutokset, aamulenkit. Aina kun jotain muutetaan, mun kroppa alkaa keräämään nestettä! :O Vaikka muutos olisi tosi pieni.

Odotan oikein mielenkiinnolla tulevaa! :) Älyttömästi kivoja juttuja tiedossa! :P Ja lauantaina Villen jalkatreeni!!! Yritetään jalkaprässimaximia!! :)

Ja hei... Huomenna on jo PERJANTAI!!!! :D

Muoks! Sori tää hölöpölöteksti! Mulla on krooninen kiire päällä, enkä osaa rauhoittua, vaikka siihen olisikin aikaa! :D 

Pusuja!

-Ilona-


Uus fleda! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3