Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 10. huhtikuuta 2014

Aamulenksaa, ripsihuoltoa,töitä, perusarkea, jalkatreeniä jajajajajaja....

Nyt aletaan oleen siinä tilanteessa ettei vuorokauden tunnit riitä mulle. :( Tänään varsinkin on taas tuntunut tosi ahdistavalta,ku olen miettinyt tulevaa aikaa eli perhettä , treenejä, yritystä, perus duunia ja kaikkea muuta siihen liittyvää.

Mun pitäis viikkoon ahtaa neljä salitreeniä, neljä aerobista, kaks intervallia (onneks salin jälkeen), yks ilta hierontoja, liikunnanohjaajan päivätyö (ei onneksi ole hirrrveen liikunnallista mut välillä on), yritysjutskat, perhe, kauppareissut, ruokien tekemiset plus purkittamiset (mikä vie muuten helkkaristi aikaa), kaverit (ketä ne on?)
Sit kesäkuun alussa mä hilppasen Turkuun Spartanin kahvakuulaohjaajakoulutukseen viikonlopuksi ja niitäkin ohjaustunteja haluaisin pitää syksyllä.. :O KÄÄÄK!!!!

Näyttää pahasti siltä, et mopo keulii jo! :/ Mä oon just tämmönen. Innostun ja hurahdan totaalisesti. Nyt pitää pistää jäitä hattuun ettei vaan käy huonosti. :)  Onneks mä oon jotain oppinut menneistä ja tunnistan itsessäni nämä piirteet, (Kait)

Dieetillä ollessa ei voi itseään hemmotella herkuilla (unohdetaan se mutakakkuepisodi jooko? :D)
Mulla on ripsienpidennykset ja tänään olin huollossa. Se on mun laatuaikaa. Mun ripsienlaittaja on  itsekin alan harrastaja, ihan SM 1 Body fttneksessä joten hänen kanssaan on mahtava jutella asioista. On todella tärkeää, että ympäröi itsensä positiivisilla ihmisillä jotka antavat positiivista energiaa. Se auttaa jaksamaan silloin kun on vaikeeta! :)

Happily legday oli onnistunut, joten ei mene ihan masisteluksi vaikka väsynyt tyttönen täällä onkin. :)
Viikonloppuna tulossa sitten päivitystä kuvien kera! Saavutan kahden kuukauden iän! ;)

-Ilona-









Sellaset ripset! :)

2 kommenttia:

  1. Ääääk kellä käyt ripsiä laittaa ja onko kallista? mä oon vähä himoinnu... :D

    VastaaPoista
  2. :) Mä käyn Kauneushoitola Uniquessa ja onhan se hintavaa. Eka laitto yleensä 85-120 egee (riippuu missä laittaa) ja mulla maksaa huollot 55,- ja neljän viikon välein oon huollattanut.
    Mä voin tehdä kakkospostauksen aiheesta hyvät ripsienpidennykset nyt viikonloppuna! :P

    Itse oon ihan koukussa näihin... :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3