Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Topit kiristää! :D

Oi että! Tässä päivänä eräänä huomasin että pari mun urheilutoppia kiristää niin paljon epäkkäiden kohdalta etten voi enää töissä niitä pitää eli mä oon saanut lisää LIHAA!!!!! Hartiat näyttää muutenkin kookkaammilta eli treeni menee perille. Muistelisin lukeneeni jostain et joku 0,5% ihmisistä on kehon toiminnoiltaan kuin luotuja lihaksen kasvatukseen. :D Mä kuuluisin oikein mielelläni siihen porukkaan! ;)

-I-




Ah! Kahvia ja hyvää lukemista!

4 kommenttia:

  1. Saahan tuollaisesta innoissaan olla. :D
    Luin ite samaa, tosin lukua en muista. itse en taida kuulua samaan ryhmään, saan tehdä törkeänä töitä asian eteen mutta onneks ei ole kiire mihinkään :D
    Tänään loppui puolen vuoden valmennus ja huomenna alkaa vuoden pätkä :D

    VastaaPoista
  2. :D Ei ole kiire mihinkään, mutta tulevana kesänä olis kiva olla jonkinlaisessa kunnossa! ;) Bongasin sut Fitfarmin facen sivulta! ;) Mä oon se tyyppi, joka kitisi banaanista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, siellä joka toinen kaipaa/rutisee banaania :D Anna tarkempia koordinaatteja :D Mitä älytöntä kirjotin siellä? ;-)

      Poista
    2. Et sä mitään älytöntä kirjoittele. =) Mä oon siis se joka unohti banaanin jääkaappiin ja valitin asiasta. :D Jännä juttu ku entisessä elämässä ei tollasesta välittäis, mut nyt ku kaikki on niin tarkkaa niin pienistä asioista tuleekin yhtäkkiä isoja... ;) Tietysti kaikki ruokaan liittyvät asiat ovat äärimmäisen tärkeitä!

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3