Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 31. maaliskuuta 2014

TOP 1 tuote herkkuhimon ja nälän torjuntaan

Ei varmaankaan tule yllätyksenä, että nälässä täällä eletään. ;) Kaikenlisäksi mä en oo käytännössä tehnyt tänään mitään, koska olen kotona sairastelijan kanssa. Itselläkin jonkinlainen mahapöpö jyllää, mutta toivotaan et se menee yön aikana ohi, koska huomenna olis tuplatreenipäivä! :)
Eli mun nälkää ei vie makaaminen eikä mahapöpökään! :D Tiukassa on, mutta onneksi mulla on Pukan piparminttu-lakritsiteetä. Se on aivan ihanaa ja kofeiinitonta. Tämmönen kermaperse kuin minäkin saan siitä jotain lohtua, vaikka kyllähän oikea laku parempaa on..... Enivei joitain himoja tämä tuote tyydyttää ja se täyttää mahaa ja helpottaa nälkää! :P
Suosittelen ja EI, tää ei oo maksettu mainos. Oikeesti mulla on 200 rasiaa Pukkateetä kaapissa. =)

Mukavaa ja aurinkoista alkanutta viikkoa! :)

-I-
Ihan Prismasta ostin! :)

2 kommenttia:

  1. Toi samainen tee ja jenkin licorice cubes purkat, yhdistettynä satunnaisiin pepsi maxeihin vei kanssa alkuun mun suurimmat himot pois. Nykyään tarvitsen kyseisiä tuotteita entistä vähemmän. Maxia menee silloin kun muut läträä alkoholilla. Karkkipiru on pysynyt poissa. Tsemppiä matkallesi. Mä alan kanssa pikkuhiljaa valmistautuun siihen että lihatreeni menee laihdutuksen ja rasvanpolton edelle. Nyt tosin sairastetaan. 4pvä tekemättä mitään ja seinät kaatuu päälle, tuntuu kuin ois maailman suurin vätys kun treenit menee ohi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu Pepsi max ja Cola Zero mun paheet! :P Ne on vaan niin hyviä, mut mulla ainaskin ylläpitää herkkuhimoa! :/
      Kiitos hirmuisesti tsempityksestä ja paranemisia! :)

      -Ilona-

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3