Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Tired as hell!

Googlesta           
Kuva kertoo kaiken. Mua väsyttääääää!!! On tää kyllä yhtä ylä-ja alamäkeä koko ajan. Eilen oli taas niin halipusipuspus-päivä ja tänään ei (varsinkaan töitten jälkeen) oikeen oo virta riittänyt mihinkään! :( Treeni meni aika huonosti ja lihakset ei olleet palautuneet. Jos huomenna olo tuntuu yhtään tältä, niin pidän lepopäivän. Kunniasanalla! :)
Samaten tänään on ollu olo ettei tästä tuu yhtään mitään, enkä mä pääse koskaan mun asettamaan tavoitteeseen. Ulkonäkö ei kelpaa, kroppa on liian löysä,liian vähän lihaksia,liian iso perse, liian iso maha , liian pienet kädet ynnä muuta mukavaa. Eli oikeen kunnon itsesäälipäivä! Näitäkin siis tulee ajoittain mulle. Ei kaikki voi olla aina niin ihquu ja mahtavaa!!! Työnnän pääni siis pensaaseen täksi illaksi ja huomenna herään uuteen päivään iloisempana *sormet ristiin*.

 Nyt mä lähen kattomaan Jutta ja puolen vuoden superdieetit-ohjelman, josko sieltä sais jotain tunnetta rähän hommaan...

-I-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3