Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Synttärihulinaa



 Oijoi! Tänään tuli 32 vuotta mittariin ja EI kaakkua, eikä suklaata. Se oli minun oma valintani ja olen tyytyväinen siihen päätökseen. Kyllä tässä tulee vielä monet synttärit eteen ja sitten syödään kakkua niin että napa paukkuu! :P
Tänään oli tosi huono päivä. Itseasiassa huonoja päiviä on ollut vähän liikaakin viime aikoina ns.olojen suhteen. Tai se on ollut sellaista ylä-ja alamäkeä koko ajan. Mikään olotila ei ole pysyvä. No tänään oli siis pahin päivä. Mulla oli koko päivän kylmä. Töissäkin piti olla kolme paitaa ja kaulahuivi. Huono olo vaivas aika tavalla ja älykkyysosamäärä tipahti miinukselle. Keitin töissä kahvia useempaan otteeseen. Ekalla kerralla tein liian laihaa kahvia ja toisella kerralla unohdin paljonko olin mitannut jauhetta ja taas uusiksi. Muutenkin olin tooooosi hidas töissä (tavallista hitaampi ). Aivot ei vaan toiminut. Iltapäivästä poskionteloihin alkoi sattumaan ja mä ajattelin etten enää kestä tätä, ihan selvästi hiilarit vaan liian alhaalla.

 Pistin valkulle viestiä ja nyt mulla onkin yhtäkkiä oikein kunnolla lisää ruokaa. Sain palkkarin kaveriksi mm.banskun mitä en ole syönyt kohta kolmeen viikkoon. Ihanaa! Olen vain hieman järkyttynyt sillä hiilaria tuli lisää, mutta edellisiä ruokia ei kuulemma vähennetä. :O Mua alkoi jo himppasen ahdistamaan et nyt tulee kyl stoppi, koska mä syön oikeesti paljon!!!!!! Nyt mun täytyy vaan luottaa valmentajaan ja luottaa hänen ammattitaitoonsa. Pitää ajatella niin,et jos mennään plussalla,niin silloin tulee lihasta!:P Huoli pois ja nautitaan edelleen kyydistä! :)

Onneksi olotila parani salin jälkeen ja nyt illalla oon taas ihan fiiliksissä! :P Sateenkaaret palasivat elämääni! ;)

Illanjatkoja! :)

Ps. Kiitokset vanhuksille valmennuksen tukemisesta. Pt-kertoja on nyt mukavasti lisää! :))))

-I-








2 kommenttia:

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3