Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 29. maaliskuuta 2014

REPSAHDUS!!!

Siinä se pirulainen on. En kyllä syöny koko kaakkua! :P

 Kuusi viikkoa se kesti ja sieltä se tuli. Repsahdus! Aika luonnollinen jatkumo edelliseen postaukseen vai mitä? O___o
Lumipallo lähti konkreettisesti torstaina pyörimään treenien jälkeen. Mulla oli taas NÄLKÄ, vaikka olin syönyt ja hirvee karkkihimo. Mä söin neljä karkkia kaapista. Kyllä! VAIN neljä. Ei se oo oikeesti paha, mutta mun mentaliteetilla ei tiedä hyvää tulevaisuutta.
Eilen asiakas oli tehnyt mun tiimiä  varten juustokakun, enkä mä oikeesti kehdannut olla ottamatta, koska se oli niin ihanasti tehty. Pienen palasen jälkeen tämä liikunnanohjaaja päätti "järkevästi"jättää päivällishiilarit kokonaan pois, koska kakkuakin oli mennyt. :/// Illalla oli vielä hirveempi nälkä.
Tänään jäi hedelmä pois välipalalta, koska en muka kerennyt syödä sitä ja hei vinkkinä:
ÄLÄ OSTA VIERASHERKUKSI MUTAKAKKUA, JOS OOT KOKO VIIKON HIMOINNUT SITÄ!!!! (._.)
Vieraat tuli ja otin kakkua(vähän), siihen jätskiä(vähän), pitääpä maistaa pari karkkia(vähän),pääsiäissuklaata(vähän),pala keksiä ja taas kakkua. Helvetti! Lopulta mulla oli vielä jäätävämpi nälkä kuin aikaisemmin ja menin ja söin jääkaapista mun lapsen jämäannoksen ranskiksia,nakkeja ja lihapullia. Lurautin vielä majoa päälle! :O :/ Ihan siis tolkutonta käytöstä!!! Jotain järkee sentään oli ja söin puoli purkkia raejuustoa, mutta silti vituttaa ihan huolella!!!!
Tosi kiva oli lukea valkun viestiä mun viikkopäivitykseen tietäen kuinka mokasin, enkä mä uskalla kertoa vielä tätä. Ootan maanantaihin! :O Kaikenlisäks sain ohjeen, et jos retkahdan niin mun pitäis silti syödä listan mukaan mut mä en taida pystyä ku mulla on niin morkkis eli mokaan vielä tämänkin ohjeen erittäin suurella todennäköisyydellä. :(
Jospa minä nyt ottaisin opikseni tästä päivästä tulevaisuutta varten. Ei maailma tähän kaadu, koska en ole millään kisadieetillä ja elämäähän tämä vain on! Mun on näemmä vaan kaikki opittava kantapään kautta! :D
Huomenna on uusi päivä. Onneksi!

Mukavaa lauantaita!

-I-

4 kommenttia:

  1. Tämä on nyt ihan vaan veikkaus mutta onkohan tuo nälkä ollut hyvä merkki siitä, että ruokavalio toimii ja jotain tapahtuu (esim. rasvaa palaa)? :) Tietenkään ei ole kivaa, että on nälkä mutta uskon myös elimistön sopeutuvan melko nopeasti siihen, että ruokaa tulee nyt vähemmän.

    Hyvä ohje kyllä tuo, että joka tapauksessa syöt listan mukaan! :) En usko, että mitään vahinkoa olisi päässyt tapahtumaan mutta henkisesti varmasti harmillisempi juttu. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä kanssasi! :) Treenienkin tehot kasvoivat ja hikoilun määrä lisääntyi selvästi. Mun olis pitänyt vaan jaksaa pysyä listassa, mutta tälle ei voi nyt enää mitään. Ensi viikon sitkuttelen syömisten kanssa pilkulleen enkä melkein. :D
    Kiitos tsempityksestä, lämmittää mieltä.

    -Ilona-

    VastaaPoista
  3. Hei! Tykkään kommentistasi: elämää varten vain, ei kisadieettiä.. Joten repsahduksen jälkeen on vain suunta ylöspäin. Minäkin laihdutan (normaalipainoinen kyllä olen, mutta haluan rasvaa pois...), silti tänään meni isoisäni syntymäpäivillä vaikka mitä suuhun! Huomenna jatkuu treenit ja terveellinen syöminen! Tsemppiä kovasti sinulle! :)

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos! <3 Onnea myös sinun projektiisi! :)

    -Ilona-

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3