Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Kolmas viikko+Selfie

Kolmas viikko takana ja täytyy sanoa, et nyt menee aivan mahdottoman loistavasti. Eilen masistelin painon suhteen,ku se ei oo tippunut niin paljon  kuin ajattelin MUTTA mitat taasen ovat ropisseet hurjaa vauhtia. Takapuoli on mm. -5cm, joten aivan sama vaikka puntarilukema laahaa perässä. Viikon päästä tulee kuukausi täyteen ja sitten otetaan viralliset kuntokuvat ja mitat laitan tänne. :D

Hiilareiden noston jälkeen olotila on ollut ihan älyttömän hyvä. Pääkivut ovat vähentyneet, huono-olo loppunut,ei ole enää kylmä, pystyn jopa työntekoon enkä mene vääriin kerroksiin! ;) Flunssakin parani lopullisesti ja poskiontelot tuntuvat puhtailta. Mahtava tunne kun ajatus taas juoksee eikä kiukuta/ärsytä/vituta jatkuvasti. Loppujen lopuksi tosi pienellä muutoksella  saatiin tämä aikaiseksi. Mieskin tykkää kun sai vaimon takaisin känkkäränkkämaasta! =)

Tänään olikin Pt-treeni ja vuorossa rinta-olkapäät-ojentajat. Ei menty ohjelman mukaan vaan mulle sovellettiin ihan tykkitreeni pudotussarjoineen ja kaikkine ällöttävine pakkotoistoineen. Voi kuulkaa, ku mä kiroilin, kiroilin, puuskutin ja kiroilin. Makasin lattialla, huohotin ja taas kiroilin. Kertaakaan en sanonut etten pysty tai halua! En inissyt, en valittanut koska mä itekin vihaan sitä yli kaiken!!! Kyllä se vaan niin on, et siihen pystyy ja pitää pystyä. Ihmisessä on aika paljon voimavaroja kun vie itsensä äärirajoille. Siellä pitää vaan käydä useammin, niin näkee kuinka siihen pystyy ja se vahvistaa positiivista minäkuvaa hirmuisesti. :P  Mä olin treenin jälkeen ihan loppu ja sit vielä juoksumatolle vetään Hiittiä! :/ Oli kyl voittajafiilis treenin jälkeen. Vieläkin tätä kirjoittaessa oon fiiliksissä! :D Viikon päästä maanantaina on jalat ja mua varoitettiin etukäteen etten oo ihan heti palautumassa ja mitä tuolta Fitfarmin asiakkaitten Facen sivuilta oon lukenut, niin kylmää kyytiä tulossa! :D

Ensi viikolla olisi tarkoitus tehdä maksimitreenit eli neljä salia ja neljä aerobista plus työt päälle eli aikamoinen viikko tulossa. Tiistaina ajattelin lähteä ihan juoksemaan, jos huomisen jalkatreenit vaan mahdollistavat sen. :)
Ai niin.. Mahtava juttu!!! Viikon päästä lauantaina saan vapaan aterian, koska on tyttöni synttärit.. Omnomnom!! Me tehdään hamppareita sukulaisille ja ajattelin jopa kakkua maistaa! :D  En malta odottaa!!!! :P Kuvapläjäyksiä EHDOTTOMASTI tulossa! :)))))

 Oikein ihanaa viikkoa kaikille! Tutuille ja tuntemattomille! ;)

-I-



Nykytila! :D



Tytsky ja miekkonen. Yhdistettiin päivän aerobiset! :)



4 kommenttia:

  1. Hienoa, että hiilareiden lisäys teki tuollaisen fiiliksen, voisin ottaa itselleni samanlaisen :D
    Mä niin tykkään pt-tunneista, niihin jää ihan koukkuun. Nyt olen varannut tunnin Tampereelta ja Turusta, normisti käyn Helsingissä. Jossain vaiheessa ajattelin käydä myös Lahdessa kokeilemassa mitä siellä osataan :-)

    Hyviä treenejä sulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! Mä oon tänäänkin käynyt ihan kierroksilla, ku virtaa vaan riittää ja riittää. Onneks huomenna pääsee tappamaan jalat salille! ;)
      Tervetuloa Lahteen! :) Mä ainakin voin suositella Pt Villeä. Se on aivan loistava! :D

      Poista
  2. Kunhan tässä seuraavat työvuorot selkenee niin varaan ajan Villelle :D

    VastaaPoista
  3. Joo! Kerrot sit vähintään blogissas miten meni! ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3