Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 22. maaliskuuta 2014

Fitfarmin Pt-päivät Tampereella










Nyt se on tehty eli korkattu Pt-päivät. Wolfilla oli ihan hirrveesti ihmisiä. Sieltä löytyi kaikenkokoisia ja värisiä (puhun luonteesta, en ihonväristä) ihmisiä mikä on tosi hyvä juttu. Jokaisella on oma tavoitteensa jota kohti mennään, joten turha edes lähteä vertailemaan! =) Mä olin takareisi-pakararyhmässä ja pääsin hiomaan tekniikoita. Tuo mun selkä ja polvi rajoittaa edelleen tekemisiä esim. kyykkyjä en pystynyt isoilla painoilla tekemään. Tärkeintä on kuitenkin saada tekniikka kuntoon ja sitten vasta lähteä nostamaan painoa tangossa. Toivottavasti pääsen sen tekemään joskus.
Morjestin samalla valkkua, joka naureskeli mulle ja mun kysymyksille. Mä oon kuulemma yks eniten kysyvistä asiakkaista. :) Tokihan sitä pitää kysyä kun palvelusta maksaa ja mä oon vaan ihminen joka kysyy paljon! ;) Ihan ammatinkin takia.. Pyysin, että hiilareita vähennettäis salittomina päivinä ja sain luvan siihen. Tällä mennään kaksi viikkoa! Katsellaan vaikutuksia tulevana perjantaina. Ja sitten treenikuviin joita joku ihana oli ottanut...


Olen jalkaprässissä. Painot oli niin pienet, et taisin tokasta "ei tartte auttaa"! ;)




Keltapaitainen nainen. Tero oli ihqu! :)




Six Deuce-pöksyt oli PAKKO saada!!





Evästys tapahtui autossa! :)











7 kommenttia:

  1. Todella harmi etten päässyt pt-päiville. Kerran ollut Hesassa ja kerran Tampereella ja seuraavaan meinaan ehdottomasti päästä. :D
    Hyviltä näytti kaikki kuvat mitä sieltä otettu, fiilistelin niitä eilen :D

    Ite kävin pt-tunnilla Tampereella torstaina ja samalla siinä Gaspin liikkessä ja ostin sieltä 5 toppia. Yksi oli samanlainen kuin toi sun keltainen bb-toppi. Sit kesällä ruskettuneena näytää hyvältä se päällä. :D Niin kuin mä nyt auringossa tykkäisin edes olla :D

    VastaaPoista
  2. No on harmi! :( Mä mietinkin,et ootko sä siellä! ;) Seuraava kerta sit parin kuukauden päästä. Sehän voi olla vaikka Lahessa,ku Fitfarmin sivuilla lukee Tampere ja ? :D
    Mukavaa vaihtelua viikonloppuun tuollainen setti. Mä naureskelin töissä,et tuo oli mulle ns.viihteelle lähtö! :P
    Kelikin oli mitä mainioin. Arska paistoi ja lämmitti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin kyllä kertonut jos olisin tullut, en ole ujoa ihmislajia :D Olis kivaa kun olis Lahdessa, siellä en ole vielä käynytkään. Syyskuussa on Hesassa ja sinne ehtottomasti kans mukaan :D

      Poista
    2. Mulla loppuu tää soppari 11.8 niin katsellaan missä minä olen syyskuussa! ;)

      Poista
  3. Oli kiva törmätä vessajonossa :-)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3