Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 17. maaliskuuta 2014

Elämäni hirvein/ihanin jalkatreeni

Jepskukkuu!! Nyt se on ohi! Nimittäin Pt Villen vetämä jalkatreeni. Mä oon ihan palasina. Rikkipoikkipoks. Niin kova se oli. Multa otettiin luulot pois jo ekassa liikkeessä, nimittäin hack-kyykyssä. Jep. Pudotussarjaa tehtiin. Nyt ymmärrän miks jotkut laattaa jalkatreenissä. Multa katos pito jo ekassa liikkeessä ja sit vaan jatkettiin, jatkettiin, jatkettiin. Pitkiä sarjoja, raskaita liikkeitä. Mä köpötin liikkeestä toiseen jalat täristen.
Lopuksi Ville pisti mut tekeen askelkyykkykävelyjä salia päästä päähän ison tangon ja painojen kans+ loppuun tasajalkahyppyjä. Toinen kierros... Saksihyppyjä (yritin muka tehdä, mutta hermotus/voimat ei vaan riittäny kunnon hyppyihin)..Kolmas kierros jajajajajaja kyykkyhyppyjä kädet ylhäällä ja sit vielä ihan loppuun pumppaavia kyykkyjä.. Mä olin niiiiin loppu, et vaan makasin lattialla ja huohotin. Mun oli vaikeaa päästä edes ylös.
Salin portaat, jotka on alla piti mennä sivuttain nilkuttaen. Mut ohitti setä nauraen kovia treenejä.
Pukuhuoneessa yks muidu kauhisteli mun tekemisiä sanoen "Mä niin ajattelin tuolla, et onneks mä en oo sä"! :D
Palautetta sain hyvistä jalkavoimista ja onnistuneesta treenistä. Ville kuulemma oikein yllättyi kuinka vahva mä oon. Hei kamoon. Mä oon pienen ikäni pomputellu palloa aika tosissaan kuiteskin. Kyllä siinä jalkoihin voimaa tarvitaan!!! ;) Seuraavalla kerralla teen jalkatreenin vielä paremmin! =)

Mahtavaa viikkoa kaikille! <3

-I-







2 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi kamalalle, siis kamalan ihanalle ;-) Se tunne kun olet tehnyt kaikkesi ja tiedät ettei enää mitään jäänyt varastoon on mahtava. Sitä lähtee hakemaan aina uudestaan pt:n luona käydessään. :D

    VastaaPoista
  2. :) Kyllä! Villelle vaan aikaa varaamaan. =)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3