Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 3. helmikuuta 2014

Vahvistus! :)

Wuuuuhuuuuuu!! Nyt se on sitten vahvistettu ja ensimmäinen tapaamisaika varattu, joka on tiistaina 11.2 . :))) En voisi olla onnellisempi tällä hetkellä. Aivan käsittämättömän mahtavan upeeta!

Ensimmäiseen tapaamiseen saa varata aikaa kaksi tuntia ja mua lievästi ahdistaa. Mun täytyy suurella todennäköisyydellä esitellä itseäni hyvinkin vähässä vaatetuksessa, jotta harjoitus-ja ravinto-ohjelma voidaan suunnitella ajatellen juuri minun ongelmakohtiani. Kääk!!! Normaalielämässähän minua ei riisuminen haittaa edes muitten miesten edessä (miltä tuokin lause näyttää ulkopuoliselle) ;) , sillä olenhan kekkuloinut hierojakoulussakin hyvinkin vähässä vaatetuksessa,mutta tilanne on lähtökohtaisesti aivan eri.  Nyt minua arvioidaan kuin karjaa! :D Mutta... Toisaalta tavoitteeni ovat niin kovat, että tarvitsen tätä ja EN MALTA ODOTTAA ENSI VIIKKOA! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3