Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 27. helmikuuta 2014

Mie romahan! :(


Päivän fiilikset!

EI TÄÄ LOPU!!! Mä oon kuitenkin peruspositiivinen ihminen ja nyt alkaa vituttamaan kuin pientä oravaa. Eilen illalla olin jo niin kipee, etten voinu muuta kuin maata silmät kiinni. Puhuminen sattui,telkkarin katsominen sattui. Kaikki sattui. On tässä miehelläni ollu kestämistä ku dieettivikinän lisäksi valitan kipeänä potenssiin kymmenen. Anteeksi kulta!!! <3 Oot mulle tosi tärkee tuki ja turva tässä projektissa, *pusu*. 
Sori rakkaat lukijat. Nyt lopetan siirappipuheet! :)

 Ihan kummallinen flunssa. Mä aloin miettiin et voisko tää ollaki influenssaa, vaikka ei kuumetta nostakaan koska niveliin,korviin,poskionteloihin ja lihaksiin sattuu ihan pirusti. Tänään alko ikenet särkemään! :O Mä en oo useampaan vuoteen ollu näin kipee. Yleensä mulla onkin ollut noita Tule-ongelmia, ei tämmösiä superpöpöjä!

Syömiset on rullannut ihan ok:sti. Mitä nyt lihaa on tullut syötyä välillä vähän vähemmän, ku ei oo jaksanu välittää 25 gramman miinuksesta+ eilen en saanut hedelmää alas, mut aivan sama. Hyvä ku oon näinkin paljon pystynyt syömään, enkä ole sortunut herkkuihin. Tänään märisin feisbuukissa Arnoldsin donitsien perään, mutta ei mun oikeesti tee niitä edes mieli! Äh! Kylläpä tekee. Rasvainen kinuskikuorrutteinen Originaali sais mut paaaljon paremmalle tuulelle! :P Lisä-ärsytystä tuo ens tiistainen synttäripäivä ja se on eka syndepäivä IKINÄ milloin en syö mitään herkkuja! :/
 Joop! Tästä tuli nyt tämmönen yhyybuuuhuu-postaus! Kyllä mä täältä sängynpohjalta vielä nousen ja sit rokataan! :))))

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3