Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 25. helmikuuta 2014

Hirrrvee hirrrvee herkkuhimo!!

Siis OU MAI GAAD tätä jatkuvaa herkkuhimoa. Varsinkin suklaanhimo on ihan mieletön! Kuherruskuukausi uuden ruokavalion kanssa on selvästi ohi ja nyt kotona kipeenä ollessa mulla on aivan jäätävän jäätävä himo kaikkeen hyvään. :O Mä oon tänään käyny kyylimässä Arnoldsin sivuilla Originaaleja ja Filmtownin sivuilla karkkeja! :P  Samalla oon unelmoinut tulevasta vapaasta ateriasta tai herkkupäivästä! ;) Aika noloa! Tässä on se syy miks mulla pitää olla jöötä pitävä valmentaja, koska muuten olisin rynnännyt kauppaan hakemaan suklaata. :D



 










Ruokavalio on pitänyt, mutta Zeroa on mennyt tänään varmaan puoltoista litraa herkkuhimoon ja nälkään. Olotila on edelleen aika syvältä. Kolottaa joka paikkaa ja nenä vuotaa. Uutena asiana on tullut nivelten kipeytyminen! :O MUTTA kyl mä tästä selviän voittajana ja viimeistään ens viikolla pääsen taas salille.
Nyt vaan täytyy jaksaa ja tsempata itteensä. Huominen voi olla parempi päivä! :D
Huomenna teen sit postauksen mun päivän syömisistä kuvineen! ;)

Hilpeää iltaa kaikille!

-I-

2 kommenttia:

  1. Sulla sentään on "vapaasyönti päivä" jota odotella. Mun valmentajani ei sellaista ole antanut ellei jouluaattoa lasketa mukaan. :) Itselläni loppuu parin vkon päästä puolen vuoden valmennus ja jatkoa seuraa. Tähän jää niin koukkuun :)

    VastaaPoista
  2. No katotaan nyt heltiääkö lupa neverever! :) Mites muuten saitko jatkon halvemmalla, ku siellä sivuillahan ne lupaa jotain tajousta "vanhoille"? ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3