Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 11. helmikuuta 2014

Eka kerta! :)


Oi! Mun kansio! :)))

Nyt se on ohi! Valmentajatapaaminen. Voin sanoa, että jännitin tosi paljon mikä oli mulle vaan ihan omituinen olotila. Valmentajani Samuli Koutajoki oli hieman myöhässä, joten se lisäsi jännitystä vain entisestään.
Onneksi asiaan päästessä, oli jänskääminen loppunut ja pystyin järkevämmin suhtautumaan tapaamiseen.
Ensiksi keskusteltiin tavoitteista ja niiden saavuttamisesta. Yksi unelmani on saada aito miesten leuanveto aikaiseksi. No problem. Pitäisi onnistua jo kolmen kuukauden päästä. :D
Pääsin osallistumaan kuntosaliohjelmani tekoon Sampan vieressä ja minulla oli kunnia olla ensimmäinen valmennettava IKINÄ pöydän takana. :) Ohjelmasta tuli ihan killeri. Kolmijakoinen ja täynnä supersarjoja. Pari kertaa viikossa pääsen salin päätteeksi vetämään HIITTIÄ mikä sillä ohjelmalla tuo oksun kurkkuun takuuvarmasti. Tämän lisäksi ohjelmaan kuuluu kehonhuoltoa ja aerobisia (mielellään aamulla tyhjällä vatsalla).

 Ohjelman valmistumisen jälkeen siirryttiin ruokapuolelle ja siitäkin rakennettiin oikein mukava vatsaystävällinen paketti. Perus bodyruokaa pienin twistein! ;) Ruokaa saan syödä aika jäätävän paljon, ihan yllätyin. Lisäksi syön erinäisiä vitamiineja, burnereita, aminohappoja, palkkaria ym. mitkä tukee ruokavaliotani ja kovaa treenimäärää. Olen ollut hieman skeptinen noitten burnereitten suhteen, mutta what the hell-> kokeillaan, ku herra Koutajoki sanoi niistä olevan hyötyä. :) Lisäaineisiin paloikin aika sievoinen summa rahaa, mutta ne riittää pitkäksi aikaa ja sain 10 prossan alennuksen niistä ollessani pt-asiakas.
Sitten puhuttiin käytännön asioista ja homma oli siinä. :) Mä tykkäsin Samulista ihan älyttömästi. siinä on jämpti kaveri, joka menee heti asiaan. Meillä synkkas tosi hyvin mikä on tärkeää valmennuksessa. Olen luotettavissa käsissä! :) Homman paketoinnin jälkeen salille lomps jalkatreeniin. Kävi niinkin hyvä tuuri, että näin Pt Villen, jonka kanssa katsotaan huomenna liikkeet läpi salilla. Eli huomenna starttaa ruoka-ja liikuntapuoli hurrraaaa! :P
Entäs ne tavoitteet. Ihan yllätyin suunnitelmasta. Minun oma tavoite on tiputtaa 10kg rasvaa ja se kuulemma aiotaan tehdä ensimmäisen kolmen kuukauden aikana. :O Sitten heitetään vaaka helvettiin ja aletaan rakentamaan lihasta. Tavoite on todella kova, sillä laskennallista ylipainoa on minulla ehkä 6-7kg ja ajattelin kymmenen kilon vievän sen puoli vuotta. Jos tämä ei onnistu kolmessa kuukaudessa, niin jossain ollaan epäonnistuttu (näin herra K sanoi)! :O No katsotaan ja tehdään paras mahdollinen suoritus! :D
Vapaa-aterioita ei minulla ole (rukoilin niitä). Aluksi katsotaan miten kroppani reagoi ruokavalioon ja EHKÄ kolmen-neljän viikon päästä saan vapaa-aterian. Jeeeeeee!!!
Tämmöstä tänään... Oukei! Jatkan iltaani pää pilvissä! Morjens!

Loppuun vielä hieman piristystä mun menneistä herkuista! :D




-I-

2 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostaa sun projektin alku :-) Mä olen kerran tavannut Samulin, itse asiassa mun ihan ekassa kuntotsekissä, jännä paikka, mut hyvältä tyypiltä vaikutti! Tsemppiä huomisella, siitä se sitten alkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) Olen ihan täpinöissäni asian suhteen! :D Mielenkiintoista nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan! ;)

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3